Lpk logo lt

LPK prezidentas Vidmantas Janulevičius – „Metų nuomonės lyderis“

2025 06 13

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidentas Vidmantas Janulevičius tapo „Metų nuomonės lyderiu“ – šis specialus įvertinimas jam įteiktas birželio 12 d. vykusiuose prestižiniuose „PR Impact Awards 2025“.

Kaip atsiimdamas apdovanojimą pažymėjo V. Janulevičius, apdovanojimas liudija ne tiek asmeninę lyderystę, kiek nuoseklų LPK siekį ginti verslo balsą viešojoje erdvėje. Taigi tai, pasak jo, pirmiausiai visos LPK įvertinimas.

„Tikrai daug kalbu. Bet kalbu verslo bendruomenės vardu – mano balsas visų pirma yra tūkstančių LPK vienijamų narių viešas balsas. Žodis – tai ne tik įrankis, tai ir atsakomybė, kurią labai rimtai priimu. Kartais už žodžius pykstama. Kartais net kerštaujama. Bandoma klijuoti etiketes – sako, kad verslo bendruomenės atstovai – ne partneriai, o lobistai. Lyg tai būtų nuosprendis, o ne darbas, reikalaujantis žinių, drąsos ir stuburo.

>Verslas nuosekliai stumiamas į stebėtojo vaidmenį. Šiandien svarbiausias mūsų ginklas, mūsų galimybė ir mūsų atsakomybė – atviras, argumentuotas ir viešas žodis“, – sakė LPK prezidentas.

Žiniasklaidos analizės bei stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ analizė rodo: net 98 proc. V. Janulevičiaus komunikacijos buvo ekspertinė, orientuota į reikšmingiausias ekonomikos, verslo ir politikos temas – nuo mokesčių reformų iki gynybos finansavimo ir globalios konkurencijos.

Pasak „Mediaskopas“ Stebėsenos skyriaus vadovės Vilūnės Kairienės, remiantis tūkstančiais publikacijų, kiekybiniais sklaidos duomenimis ir išdirbta lyderystės įtakos metodika, įvertinta ne tik verslo lyderių pasiekta auditorija, bet ir komunikacijos kokybė bei pozicionavimo tikslumas.

„V. Janulevičiaus komunikacija išsiskyrė tuo, kad ji ne tik taikliai atliepė aktualiausias viešosios erdvės temas – ekonominę situaciją, verslo aplinką ir mokesčių reformą – bet ir aktyviai formavo jų darbotvarkę. Jo pozicija dažnai tapdavo atspirties tašku diskusijoms žiniasklaidoje, o argumentai – gairėmis tiek verslo bendruomenei, tiek politiniams sprendimų priėmėjams. Toks aiškus, nuoseklus ir ekspertinis kalbėjimas – viena ryškiausių verslo komunikacijos stiprybių pastaraisiais metais. Mūsų tikslas – neapsiriboti vien tik matomumo vertinimu, bet ir atpažinti tikrąją įtaką. Džiaugiamės galėdami tai daryti profesionaliai, objektyviai ir duomenimis grįstai“, – sako V. Kairienė.

Daugiau apie apdovanojimus ir laureatus čia.

Nuotr. Irmanto Gelūno

Susijusios naujienos

komunikacija, Mediaskopas, PR"}],"exclude_current_post":true,"useQueryEditor":true,"signature":"9874198ac12149bb29a3740491eeb18e","user_id":2,"time":1711471143,"lang":"lt","post__not_in":[6226],"category_name":"Naujienos","tag":"komunikacija, Mediaskopas, PR","paged":1}" data-page="1" data-max-pages="0">

Įrašykite paieškos frazę: